
Mijn patiëntportaal
Het patiëntportaal is een beveiligde, persoonlijke online omgeving. Je kunt hier zelf inloggen en onder meer het volgende terugvinden:
- Overzicht van je afspraken
- Correspondentie tussen jou en Eyescan en tussen Eyescan en andere zorgverleners
- Folders / brochures die betrekking hebben op je afspraak / behandeling
- Wanneer beschikbaar instructie video’s
Wanneer je al in het bezit bent van inloggegevens van ‘Mijn Eyescan’ kun je direct inloggen.
Log in op Mijn EyescanHoe vraag ik inloggegevens aan voor het patiëntportaal Mijn Eyescan?
Via het volgende formulier kun je inloggegevens aanvragen voor het patiëntportaal. Gebruik hiervoor je eigen e-mailadres en mobiele telefoonnummer. Als een e-mailadres of telefoonnummer al in gebruik is voor een ander account (bijvoorbeeld dat van je zoon of dochter), kan er geen nieuw account mee worden aangemaakt.
Problemen met inloggen?
Gebruikersnaam/wachtwoord vergeten
- Je opgegeven e-mailadres is je gebruikersnaam. Neem contact op met Eyescan om deze te verifiëren.
- Wachtwoord vergeten? Klik op ‘Wachtwoord vergeten’ en ontvang een nieuw tijdelijk wachtwoord per mail.
Account geblokkeerd
- Na meerdere mislukte inlogpogingen wordt je account geblokkeerd. Neem contact op met de vestiging waar je onder behandeling bent om het te ontgrendelen.
Geen SMS-code ontvangen
Na het invullen van de gebruikersnaam en het wachtwoord kom je in een volgend scherm. In beeld verschijnt een oranje balk die langzaam leegloopt. In deze tijd hoor je een SMS code te ontvangen en in te vullen. Deze SMS wordt automatisch verzonden naar het mobiele nummer dat bij Eyescan bekend is. Dit kan alleen het eigen mobiele nummer zijn en dus niet van een partner, familielid of vriend.
SMS-code verlopen
- Klik op ‘SMS opnieuw verzenden’ om een nieuwe code te ontvangen.
Persoonlijke Gezondheidsomgeving (PGO)
Er is een verschil tussen een PGO en het patiëntportaal Mijn Eyescan. Het patiëntportaal is gekoppeld aan onze kliniek. Daarin kun je dus alleen jouw medische gegevens terugvinden die bij ons bekend zijn. In een PGO staan jouw medische gegevens van meerdere zorgverleners. Een PGO is een app of website. Bekijk hieronder de twee informatieve video’s over PGO.
Vragen over PGO
Met vragen over PGO kun je terecht bij de leverancier van de PGO die je gebruikt of je kijkt bij de veelgestelde vragen op www.pgo.nl.
Daarnaast zijn er de volgende opties:
- Voor inhoudelijke vragen kun je contact opnemen met het Nationale Zorgnummer
- Voor technische vragen kun je bellen met de DigiD hulplijn via 0800 1508 (maandag t/m/ vrijdag tussen 9:00 en 17:00 uur)